بہار میں آئندہ پنچایت انتخابات میں 800 ووٹروں پر ایک پولنگ مرکزکی تشکیل

https://www.urdu.indianarrative.com/Panchayat_elections_in_Bihar.jpg

بہار میں آئندہ پنچایت انتخابات میں 800 ووٹروں پر ایک پولنگ مرکزکی تشکیل

بہار میں آئندہ پنچایت انتخابات میں 800 ووٹروں پر ایک پولنگ مرکزکی تشکیل

پٹنہ ، 16 فروری (انڈیا نیرٹیو)

بہار ریاستی الیکشن کمیشن کے سرکاری ذرائع سے حاصل کردہ معلومات کے مطابق پنچایت عام انتخابات 2021 کے لیے 800 ووٹروں پرایک پولنگ مرکزبنایا جائے گا۔ حال ہی میں بہاراسمبلی عام انتخابات کے دوران الیکشن کمیشن کی جانب سے کورونا وبا کے پیش نظر ایک ہزار ووٹروں پر ایک پولنگ تشکیل کی گئی تھی۔ 

موصولہ اطلاع کے مطابق 2 مارچ 2021 کو پنچایت عام انتخابات سے متعلق تمام پولنگ کی فہرست کی حتمی اشاعت کی جائے گی۔ریاستی الیکشن کمیشن نے 20 جنوری سے 27 جنوری 2021 تک پہلے سے منظور شدہ ہر پولنگ مراکز کی جسمانی توثیقی کرنے کی ہدایت دی تھی۔

پولنگ مراکز کی فہرست کی شکل 28 جنوری سے 11 فروری کے درمیان شائع ہوئی۔ جب کہ ان اعتراضات کو 29 جنوری سے 13 فروری تک طے کرنے کی ہدایت کی گئی تھی۔

 کمیشن کو ہدایت کی گئی کہ نظر ثانی شدہ اور نظر ثانی شدہ فہرست 15 فروری تک منظوری کے لیے دستیاب کردی جائے۔ اب منظوری کا کام کمیشن کے ذریعہ پولنگ اسٹیشنوں کی فہرست پر 17 فروری سے 24 فروری تک جاری رہے گا۔ جب کہ تمام پولنگ مراکز کی فہرست کی پرنٹنگ 25 فروری سے یکم مارچ تک کی جانی ہے۔

سال 2016 میں ہوئے گزشتہ عام انتخابات میں ایک لاکھ 19 ہزار بوتھ تشکیل دیئے گئے تھے۔ یہ بوتھ 700 ووٹروں کی بنیاد پر تشکیل دیئے گئے تھے ۔ اس طرح اس بار ہر بوتھ پر ایک سو ووٹروںکا اضافہ کیا جائے گا۔