روحی کا پہلا گانا ’پنگھٹ‘ریلیز

https://www.urdu.indianarrative.com/Roohi5.jpg

روحی کا پہلا گانا ’پنگھٹ‘ریلیز

روحی کا پہلا گانا ’پنگھٹ‘ریلیز

راج کمار راؤ، جہانوی کپور اور ورون شرما کی ہارر کامیڈی فلم 'روحی' کا پہلا گانا 'پنگھٹ' پیر کو ریلیز کیا گیا ہے۔ اس گانا کو آسیس کور ، دیویہ کمار ، جگر ثریا اور سچن سنگھوی نے اپنی آواز دیہے۔ فلم کا یہ گانا سچن جگر نے کمپوز کیا ہے جس کی دھن گیت نگار امیتاب بھٹاچاریہ نے لکھی ہے۔

اس گانے کو ریپ میلوڈی نے کیا ہے۔ فلم کے اس گانے کو جہانویکپور نے اپنے انسٹاگرام پر مداحوں کے ساتھ شیئر کیا ہے۔گانے میں ، جہانوی راج کمار راؤاور ورون کے ساتھ ڈانس کرتی نظر آ رہی ہیں۔ جہانوی کے گانے میں دو شکلیں ہیں ، سیدھی سادی لڑکی اور منفی لڑکی۔ جہاں جہانوی کو سیدھی لڑکی کے طور پر نظر آ رہی ہے ، وہاں اداکارہ نے لال لہنگا پہن رکھا ہے ، اور جہاں وہ منفی کردار میں ہیں،انہوں نے بلیک کلر کا لباس پہنا ہوا ہے۔

راج کمار اور ورون پورے گانے میں سوٹ جوتے میں نظر آ رہے ہیں۔ گانے میں جہانوی کپور کی زبردست ڈانس دیکھی جاسکتی ہیں۔فلم کے اس گانے کو شائقین میں بے حد پسند کیا گیا ہے۔

فلم 'روحی' میں ، جہانوی کپور روحی اروڑا اور افزانہ بیدی کے طور پر ڈبل کردار میں نظر آئیں گی۔ اسی کے ساتھ ہی اس فلم میں راج کمار راؤگگن اگروال اور ورون شرما چیکو کے روپ میں نظر آئیں گے۔ فلم میں دیگر اداکار پنکج ترپاٹھی اور رونت رائے بھی ہوں گے۔

 فلم کے ہدایت کار ہاردک مہتا ہیں۔ اس فلم کو دنیش وزن اور مریگدیپ سنگھ لمبا نے پروڈیوس کیا ہے۔ فلم کو جیو اسٹوڈیو پیش کرے گا۔فلم 'روحی' رواں سال 11 مارچ کو مہاشیوراتری کے موقع پر سینما گھروں کی زینت بنے گی۔