وزیر خارجہ ڈاکٹر ایس جے شنکر نے جی۔7کے وزرائے خارجہ کی میٹنگ میں ورچوئل شرکت کی

https://www.urdu.indianarrative.com/DrSJaishankar.jpg

,DrSJaishankar

وزیر خارجہ ڈاکٹر ایس جے شنکر  نے جی۔7کے وزرائے خارجہ کی میٹنگ میں ورچوئل شرکت کی

وزیر خارجہ ڈاکٹر ایس جے شنکر نے کل ویڈیو کانفرنس کے ذریعے جی-7 کے وزرائے خارجہ کی میٹنگ میں شرکت کی۔ میٹنگ کے بعد ڈاکٹر جے شنکر نے کہا کہ یہ ایک تبادلہ خیال پر فکر انگیز میٹنگ تھی۔ میٹنگ کے دوران اس بات پر زور دیا گیا کہ کووڈ-انیس کے چیلنج کے لیے ٹیکہ کاری کی ہی واحد پائیدار حل ہے۔

 عالمی اقدامات کے لیے پیداوار کو متنوع بنانے، بلا رکاوٹ سپلائی چین اور فیاضی کے ساتھ وسائل کی فراہمی کی ضرورت ہوگی۔ ڈاکٹر جے شنکر نے کہا کہ بھارت اپنی ذمہ داری نبھائے گا۔ ڈاکٹر جے شنکر نے کہا کہ بھارت نے 2014 سے گرین گروتھ یعنی ماحول دوست ترقی کو اپنایا ہے اور قابل تجدید توانائی کی صلاحیت میں اضافہ، اجوولا،ایل ای ڈی کی تقسیم، جنگل کے رقبے میں اضافہ اور جل جیون سمیت کئی شعبوں میں یکسر تبدیلی حاصل کی ہے۔

ڈاکٹر جے شنکر نے وزرائے خارجہ کی میٹنگ میں ایک مہمان کے طور پر بھارت کو مدعو کرنے کے لیے برطانیہ کے وزیر خارجہ ڈومنک راب کا شکریہ ادا کیا۔

وزیر خارجہ ایس جے شنکر نے جی 7 اجلاس میں ورچوئل انداز میں شرکت کی

تفصیلات کچھ اس طرح ہے کہ جی -7 کے خارجہ اور ترقیاتی وزرا کی میٹنگ میں وزیر خارجہ جے شنکر نے مجازی طریقے سے حصہ لیا ۔ہندوستانی وفد کے دو ممبران کے کورونا متاثرہ ہونا کے کے بعد وزیر خارجہ نے یہ فیصلہ لیا ۔

وزیر خارجہ ایس جیشنکر نے بدھ کے روز کہا کہ صرف ویکسینیشن اور متنوع پیداوار کے ذریعہ کورونا کی وبا سے نمٹا جاسکتا ہے۔ ان مقاصد کے حصول میں بھارت اپنا کردار ادا کرے گا۔

 وزیر خارجہ نے دیگر وزرائے خارجہ کے ساتھ تبادلہ خیال میں حصہ لیا۔ انہوں نے مزید کہا ، ٹیکہ لگانا ہی کورونا سے لڑنے کا واحد طویل المیعاد علاج ہے۔ اس کے لئے عالمی سطح پر متنوع پیداوار ، بلاتعطل سپلائی چین اور وافر وسائل کی ضرورت ہوگی۔

جیشنکر نے اس میٹنگ میں شامل ہونے کی تصویر کے ساتھ ٹویٹ کیا کہ انہوں نے جی 7 کے وزرائے خارجہ کے اجلاس میں سائبر شرکت۔ ابھی تک جی 7 اجلاس کے دوران ، برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن نے جیشنکر سے بات کی اور وزیر نے انھیں 2030 کے عملی منصوبے کو آگے بڑھانے کا یقین دلایا۔

جیشنکر نے ٹویٹ کیا ،انہیں جی -7 سیشنوں کے مابین وزیر اعظم بورس جانسن سے رابطہ کرنا اچھا لگا۔ انہوں نے کہا ، انہیں یقین دلایا کہ سکریٹری خارجہ ڈومینک راب اور میں 2030 ایکشن پلان کو آگے بڑھائیں گے۔

جیشنکر پیر کے روز برطانیہ کے وزیر خارجہ ڈومینک راب کی دعوت پر جی -7 گروپ کے وزرائے خارجہ اور ترقیاتی وزیروں کے اجلاس میں شرکت کے لئے پیر کو لندن پہنچے۔ گروپ آف سیون (جی 7 ) کینیڈا ، فرانس ، جرمنی ، اٹلی ، جاپان ، امریکہ اور برطانیہ کے علاوہ یورپی یونین پر مشتمل ہے۔

Covid-19 In India