نیپال: کھٹمنڈو میں لاک ڈاو ن 12 مئی تک بڑھا

https://www.urdu.indianarrative.com/Nepal_Lockdown_in_Kathmandu.jpg

نیپال: کھٹمنڈو میں لاک ڈاو ن 12 مئی تک بڑھا

 نیپال: کھٹمنڈو میں لاک ڈاو ن 12 مئی تک بڑھا

کھٹمنڈو ، 05 مئی (انڈیا نیرٹیو)

دارالحکومت کھٹمنڈو اور اس سے ملحقہ اضلاع میں نیپال میں کورونا انفیکشن کے واقعات میں تیزی سے اضافے کے باعث لاک ڈاو ن کو 12 مئی تک بڑھا دیا گیا ہے۔ پہلے مرحلے کا لاک ڈاو ن بدھ کی آدھی رات کو ختم ہونا تھا۔ لاک ڈاو ن کے دوران ہنگامی خدمات کے علاوہ دیگر تمام خدمات اور مارکیٹیں بند رہیں گی۔ راشن شاپس ہر صبح دو گھنٹے تک کھلیں گی۔

نیپال کی وزارت صحت کے مطابق ، ملک میں پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران 55 افراد کورونا کی وجہ سے ہلاک ہوچکے ہیں۔ جو اب تک ایک ہی دن میں اموات کی سب سے زیادہ تعداد ہے۔ لاک ڈاو ن میں توسیع کا فیصلہ تین اضلاع میں لیا گیا ہے۔ یہ تینوں اضلاع للت پور ، بخت پور اور کھٹمنڈو ہیں۔ تاہم پہلے مرحلے کا لاک ڈاو ن بدھ کی آدھی رات کو ختم ہونا تھا۔ لاک ڈاو ن مدت کے دوران ہنگامی خدمات کے علاوہ ہر قسم کی خدمات اور بازار بند رہیں گے۔ اس کے علاوہ راشن کی دکانوں کو صبح 7 بجے سے صبح 9 بجے تک کھلنے کی اجازت دی گئی ہے۔

نیپال کو کورونا کی دوسری لہر کا سامنا ہے۔ ملک کے 77 اضلاع میں سے 42 اضلاع کو لاک ڈاون کردیا گیا۔ اس کے علاوہ نیپال میں بین الاقوامی پروازوں پر بھی پابندی عائد ہے۔ نیپال میں منگل کو کورونا وائرس کے 7,587 نئے معاملات درج کیے گئے ، جب کہ 55 افراد کی موت کورونا سے ہوئی۔

Covid-19 In India